Deventer, 6 juli 2016 – Vandaag is McDonald’s restaurant Deventer gestart met tafelbediening voor haar gasten: McDonald’s Table Service. Gasten kiezen na het plaatsen van hun bestelling aan de bestelkiosk een plekje om te zitten. Een servicemedewerker van McDonald’s serveert de bestelling van de gast persoonlijk uit. Met Table Service zet McDonald’s een belangrijke stap voorwaarts in de restaurantbeleving voor gasten.

“Ik ben zeer verheugd dat we bij McDonald’s restaurant Deventer vanaf vandaag bediening aan tafel kunnen bieden. Dit is de tweede vernieuwing sinds we gisteren in Deventer 4 digitale kiosken in gebruik namen. Met de introductie van Table Service kunnen we onze gasten nog meer service bieden in dit restaurant. Ik nodig iedereen dan ook van harte uit om onze nieuwste services zelf te komen ervaren in ons restaurant!”, aldus Henk Koning, Franchisenemer van McDonald’s restaurant Deventer.

 

FOTO - McDonald’s rolt Table Service verder uit in Nederland 1

 

Gasten enthousiast over Table Service

Sinds de pilot met Table Service in juni 2015 bij één van de restaurants van McDonald’s Nederland, blijkt dat gasten Table Service erg gemakkelijk vinden. Ze ervaren minder wachttijd en meer comfort, doordat zij direct aan tafel kunnen plaatsnemen. Ook geven gasten aan dat Table Service zorgt voor een betere restaurantbeleving. Hierbij spelen de vriendelijkheid en de persoonlijke benadering van de servicemedewerkers een belangrijke rol. Daarnaast is het voor gezinnen erg praktisch. Ouders hebben minder om handen en kunnen daardoor de volle aandacht aan hun kinderen geven. Daarnaast biedt het McDonald’s medewerkers die de rol van servicemedewerker op zich nemen, kans om meer persoonlijk contact te hebben met de gasten.

Manu Steijaert, Algemeen Directeur McDonald’s Nederland, licht toe: “McDonald’s heeft de ambitie om nog beter naar de behoefte van haar gasten te luisteren en deze met nieuwe services in te vullen. Table Service is daar een uitstekend voorbeeld van. We zien dat zulke nieuwe services zowel bij gasten als medewerkers in goede aarde vallen. Kortom: aan tafel!”

 

Over McDonald’s Table Service

McDonald’s neemt met dit internationaal beproefde serviceconcept een belangrijke volgende stap om gasten optimaal van dienst te zijn, zoals zij dit wensen en verwachten van McDonald’s. Gasten die een bestelling plaatsen bij een Easy Order Kiosk in het restaurant kunnen kiezen in welke zone zij gaan zitten en ontvangen een bon die zij zichtbaar op tafel neerleggen. Wanneer de bestelling klaar is, brengt een servicemedewerker deze direct aan tafel bij de gast. Aan tafel bedienen kan iedere dag en op elk moment dat het restaurant geopend is.